#RosheRun

DSC_0194

 

EN:Rosherun. The shoes of the future that in the past I have always hated and snubbed. I don’t know what exact reason, But it’s now that i can see these shoes for walking and not only for gym  matched with tracksuit.
I bought them before my return to the south, by Antonioli, and I must say it’s  one of the best purchases ever made (obviously “Contra”   never fail). Comfortable and lightweight, are ideal for walking and hiking, but not suitable for running, at most 1km.
The only flaw is the fabric: as cloth gets dirty easily, even dust, but fortunately I found a product that is able to remove any stain on any fabric, which I will talk soon.
In the meantime, enjoy this outfit before I left for Milan. I chose to pair a simple white shirt, blue shorts from Zara and a bracelet a bit special, whose structure is reminiscent  the tires of the motorcycles.
The glasses are #Bassano & Son, and for those who still do not know, I started to draw them for about two years and this is the best-selling model: Model Dean with Clip-on, whose comfort is indescribable. Is it sunny? Clip-on,Does it  Come the evening? Just remove the clip-on that instantly becomes a simple pair of glasses from life-rimmed blue and the temples wood effect.

IT:Rosherun. La scarpa del futuro che nel passato ho sempre snobbato e odiato. Non so per quale preciso motivo , ma è da poco tempo che riesco a vedere una scarpa come questa da passeggio e non da palestra e abbinata forzatamente con una tuta.
Le ho comprate prima del mio rientro al sud, da Antonioli e devo dire che è stato uno dei migliori acquisti mai fatti ( ovviamente i contro non mancano mai). Comodissime e leggerissime sono ideali per il passeggio e le camminate , ma non adatte per la corsa , al massimo 1km .
L’unica pecca è il tessuto : essendo di panno si sporcano facilmente , anche di polvere,  ma fortunatamente ho trovato un prodotto che è in grado di togliere qualsiasi macchia su qualsiasi tessuto , di cui vi parlerò presto.
Nel frattempo godetevi questo outfit prima della mia partenza per Milano. Ho scelto di abbinare una semplice camicia bianca, degli shorts blu di Zara e un bracciale un po’ particolare, la cui struttura ricorda gli pneumatici delle motociclette.
Gli occhiali sono Bassano&Son, e per chi ancora non lo sapesse, ho iniziato a disegnarli da circa due anni e questo è il modello più venduto: Modello Dean con Clip-on, la cui comodità è indescrivibile. C’è il sole? Clip-on, Cala la sera? Basta togliere il clip-on che diventa immediatamente un semplice occhiale da vita con la montatura azzurra e le astine effetto legno.

DSC_0172

 

DSC_0181

DSC_0184

 

 

DSC_0177

DSC_0174

DSC_0173

 

I wear:
Shirt_Bikkembergs
Shorts_Zara
Shoes_NikeRosheRun
Bracelet_Loca
Sunnies_Bassano&Son

 

Comments

comments

30 thoughts on “#RosheRun

Lascia un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial